Hell YEAHHH!!

Dagens bästaste nyhet: Vår egen Kristian Anttila släpper nytt och det inom kort. Såhär lyder orden från herr K:

"Sticker upp huvvet och säger det:

NY HATT, NYTT ALBUM, NY SINGEL och NY TURNÉ.

22a februari - Första singeln "Hisingen - Manhattan" premiärspelas i P3.
4e april - album.

Ja, det låter glittrigt, åskigt, romantiskt, dimmigt, för jävla bra, ja och jag känner mig som en man för första gången i livet och vitkål äter jag mycket av och helvete nu måste jag bli klar med skivan också. Det var nog allt för stunden. Jag kommer med solen. Det blir en fin vår mina vänner. Vi ses! Tutti Frutti. /K"

Detta firar vi med att lyssna och kolla in denna smått klassiska video.
Kärlek/Oskar






Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback