Fucking-jävla-kuk-måndag!!

Redan de gamla grekerna hade måndag som skitdag, faktum är att det var de jävlarna som uppfann måndagen.
Nåväl, jag tänker ta tillfället i akt att göra måndagar till dagen då det är OK att klaga.
Märk väl att detta är mina högst personliga åsikter och jag ber i förväg om ursäkt för ovårdat språk och skitmusik.

Jag inleder med två idiotiska saker:

1. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego
Jag har ett tag hört denna på radion. Redan vid första försöket spydde jag lite inombords. Nåväl, det var väl bara en skitlåt de testade tänkte jag men jävlar vad fel jag hade. Det faktum att den spelas flitigt på komersiell radio och har 166 000 000 tittare på youtube gör att jag blir orolig. Jag är orolig för männskligheten, orolig för vad våra barn ska behöva gå igenom i framtiden men kanske framförallt för att jag tvingas leva i denna världen tillsammans med alla de som tycker om Michel Teló.



2. Sammy adams - Blow up
Hade man omvanlat musikvärlden till en verklig värld hade denne unge man åkt i finkan för våldtäckt. Att sno en legendarisk låt från ett legendariskt band (Pixies - Where is my mind?) och göra det till SKIT och enbart SKIT är inte okej i världen jag lever i. Måtte vi slippa sådant trams i framtiden !!!!



Försök att ha en fortsatt trevlig måndag vänner/ Oskar

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback