Sahara Hotnights - Sahara Hotnights

Efter att ha läst massa recensioner om skvivan som är den 5te i följden, Från Robertsfors brudarna. Så hade jag höjt mina förväntingar skyhögt. Lika snabbt som det tog mig att höjja förväntingarna och maxa suget efter första lyssningen. Tog det för mig att inse vilken flopp den här skivan är. Det är ungefär lika många låtar som det är fingrar i ett v tecken som jag tycker är bra... Resten känns överkörda och mest som utfyllnad, riktigt tråkigt och bistert. / Kim går för det mesta

Bästa spåret: Distant And Dreamy
Betyg:
++

Sahara Hotnights – Sahara Hotnights



Kommentarer
Postat av: pelle

Den här recension var tyvärr ingen höjdare heller! Du får gärna säga nya album, men skriv mer specifikt varför du tycker det är dåligt.

2011-05-25 @ 20:58:31

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback