Håkan Hellström Levande på Conventum 26/3-2011

Örebro en vårkväll. Förväntningarna var skyhöga och stämmningen på topp när vi likt musketörer intog den ovala arenan med bra blicksikt. Konserten startade med Dom där jag kommer ifrån en perfekt starter som visar hur genomtänkt och genial han är.

låtlistan är av blandad karaktär och mellansnacken korta och lätträknade. Vilket gör att Håkan istället flätar ihop låtar som ett snyggt lapptäcke. Jag kommer på mig själv ibland med att stå och drömma mig bort till gamlka tider, finns så många minnen som väcks till liv när man hör låtar som tro och tvivel, Fulaste flickan i världen eller Jag hatar att jag älskar dig....







Som avrundning skulle jag vilja beskriva upplevelsen igår med tre ord. Glädje, Lyckorus och energi. / Kim inte dagarna du minns utan dagarna som bara går



Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback