The View - Bread And Circuses

Svåraste skivan jag har recenserat så här långt i år. Den har något som gör mig glad och får det att rycka i foten, men samtidigt tål jag inte riktigt hans accent på sången. Som en dunder snygg tjej med dålig klädsmak. Det är liksom för fint för att låta vara men ändå något som gör att hon aldrig blir flickvänsmatrial. Låtarna grace, blondie och walls tycker jag är geniala och skit bra. Men sen är det väldigt blandat på toppar och bottnar. Ett tag kom jag på mig själv att sitta och fundera vilken genren denna platta ska delas in i och har ännu inte riktigt bestämt mig. jag vet inte om det är detta musikindustrin behöver men jag kan inte tycka illa om skapande viljan och fantasin. Det är trots allt inte en dålig skiva bara för att jag har svårt med en viss sångröst. /KAP
Betyg:
+++
The View – Bread and Circuses

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback