The Vaccines - Post Break-Up Sex

Igår fick ni en rökande kort men het låt från bandet The Vaccines. Jag tänkte härmed recensera deras två spårs singel. /Kim flörten som blir tomhänt
Post break-up sex - Titelspåret och är nog den låt som de vill ska komma in på radions listor och säljas via itunes osv. Det är snyggt inspelat med hög sång och en svängig gitarr slinga som ackompanjerar trevligt. Ingen superhit men dock bra avstamp för ett kommande album.
We´re Happening -  Lite skitigare inspelning men det gör låten frän på ett sätt som bara en skrynklig skjorta kan göra.
Betyg:



The Vaccines – Post Break-Up Sex

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Det är Kristin från Fredagsflörten, haha, jag har stalkat dig! Nämen Jonas som jag valde verkar vara en nitlott vilket gör även mig till flörten som blev tomhänt, haha. Därför letade jag rätt på dig, du verkar vara rolig! Det vore kul att höras!

2011-01-28 @ 23:14:53
Postat av: Kim

ååå :D absolut du kan väl skicka en vänner förfrågan eller något på facebook? Kim Smutser Persson

2011-01-29 @ 12:34:17

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback