Mass-skick! Musikhjälpen 2011

Kära bloggläsare, lång tid har vi vandrat på olika gator i olika skor men just nu tycker jag att det vore en kalasidé att vi tillsammans gjorde en gärning. Just nu pågår musikhjälpen i p3 och svt. I år kämpar de för alla tjejers rätt att gå i skolan. Otroligt viktigt ämne som självklart bör stöttas av oss musikfreaks.
Min plan är att vi kör ett gemensamt mass-skick imorgon 14/12 klockan 19.00.
Skriv vad du vill i ditt meddelande men jag föreslåt att vi tillsammans önskar Kristian Anttila med låten Åtminstone musik.

Så här gör du:

Skicka ett SMS till 72 999 med belopp 50, 100 eller 200 + din låtönskning (låt, artist och ev motivering).

Exempel: "50 Åtminstone musik - Kristian Anttila. Världens bästa blogg stöttar musikhjälpen i P3/atminstonemusik.blogg.se

 

Jag hoppas av mitt hjärta att ALLA är med i båten. För ett litet bidrag kan du förändra ett liv./Oskar

 


Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback