1234...Kaffe Kaka

Har varit ute på de krokiga svenska vägarna. Samlat intryck, samtalat musik med folk. har varit trevligt och inspirerande som att min höst har fått lite intressesug. Jag vill liksom genomgå sköna September, Oktober och första delen av November. Jag har inte så mycket till veckans pp men tänkte att sommaren är så gott som slut så här kommer mina två topp tio listor över det som rullat flitigast at my plaza this summer./KAP
Topp Tio artister:
1. Kristian Anttila - Kommentar överflödig
2. Kent - Finns alltid där som en stadig pjäs på brädet
3. Bloc Party - Har riktigt gottat in mig på deras remixer i sommar
4. The Strokes - Albumsläpp som jag försökt sätta mig in i men inte riktigt lyckats
5. Death Cab For Cutie - Skapade en av årets bästa skivor hittils och har ett perfekt mys sound
6. Coldplay - Kan inte minnas att jag spelat dem så mycket men är nog lite samma syndrom som jag har för Kent
7. Arctic Monkeys - Också albumaktuella och ett rejält kliv framåt i utvecklingen
8. Veronica Maggio - Sköna Maggio! Fantastiska låtar som gärna får plåga mig via radions spelfrekvens
9. Ceasars - Kan inte sluta hoppas på nytt matrial från grabbarna!
10. Håkan Hellström - Sommarens kung! Kommer således vara flera sommrar framöver!
Topp Tio låtar:
1. Hockey - Song Away
2. Kristian Anttila - Benjamin och jag
3. Kristian Anttila - Västra Frölunda
4. Rebecca & Fiona - If She Was Away
5. Kristian Anttila - Smutser
6. Hästpojken - Jag förväntar mig ingenting
7. Armand Mirpour - All for Sara [All for you]
8. Mash Up International feat. Gnucci Banana - Animal feat.
9. Kristian Anttila - Tom Petty
10. Kristian Anttila - Världens snuskigaste man

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback