Those Dancing Days - Daydreams & Nightmares

Jag vet att jag är typ sist att kicka på bollen men ni vill ju så gärna veta min åsikt.
Tjabba har du nyss kommit hem från Costa Ricas benvita stränder? Ne jag sket i det jag stannade hemma i Falkenberg. Men jag hade asakul och kommer aldrig ångra det. Så kan man tänka när man tryckt igenom D & N skivan.
Dom där dansanta dagarna har blivit så mycket snabbare och vuxnare mot 2008 år upplaga. När man har fullt upp i rutan "Tror man" så dyker de upp maskerade och spelar skjortan av en.  Visste det är trummaskin men det gör liksom inte så jävla mycket inte på skiva iaf, sen hur det funkar live med hastigheten på batteriet är ett frågetecken.
Pga att deras utvecklingskurva enligt mig gått uppåt så kommer det landa på ett bra betyg och går helt klart in på listan över vårens bättre album.
Bästa spåret är solklart: Those Dancing Days – Can't Find Entrance
/ Kim som om allting snurrade runt
Betyg:
++++

Those Dancing Days – Daydreams & Nightmares



Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback