SummerSound

Hallå alla musikälskare!
Det här är Desirée en norrländsk-vän till Oskar som gör detta gästinlägg i denna underbara musikblogg.
Jag vill dela med mig av underbar musik nu när sommaren närmar sig.
Just nu är det strålande sol ute som skiner in genom fönstret och lägger varma ränder på mitt bord.
Det finns inget bättre än riktigt bra musik i högtalarna till en varm solig dag som denna.
Det här är musik som får mig att leva i nuet varje dag och verkligen älska livet och inse hur underbart det är.
Mer förklaring behövs nog inte, utan lyssna och njut. För mer musik av dessa otroliga bra band så finns dom på spotify för er som vill lyssna mer.

Dom låtar jag vill dela med mig av är:

Blackbird Blackbird- Summer Heart




Blackbird Blackbird- PURE




Washed Out-Feel it all around





SummerSound/Desirée

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback