Zackarias - Som Pansar

Min favoritlåt just nu heter "Turku". Den har ett skimmer över som jag gillar skarpt. Denna godbit kan du finna på Zackarias nysläppta platta Som pansar. Skivan är välgjord rakt igenom. Den har klara melodier och trallvänliga texter. Alla låtar flyter ihop fint och man har svårt att sluta lyssna.

Jag har hört att de tydligen var nere i Egypten och spelade in skivan. Hur cheezy är inte dä! haha man hör verkligen inte någon egyptisk stil i musiken.

Det är en bra blandning av lugna softlåtar till festlåtar. Jag har som sagt mest fastnat för Turku men finns låtar för alla på denna skiva. En jävligt bra powerpop platta! / Kim Din trädskärare

Kim's Betyg:





Låtlista:

01. Tre
02. Neon
03. pansar
04. Allt Han Gjort
05. Djävlar Och Poesi
06. Borde Vara Vem Som Helst
07. Du Som Jag
08. Andra
09. Ironi II - ny mix
10. Turku


Zackarias – Som Pansar

Tjock text kan du lyssna på här under:


Kommentarer
Postat av: Kenny Lundström

Tack för den fina recensionen.

Kul att det gillas!

Mvh.Kenny (Bas,Zackarias)

2010-05-05 @ 18:34:47
URL: http://www.zackarias.se

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback