Slagsmålsklubben - (Live Club Molto i Södertälje 2010-05-15)

Denna afton fick jag verkligen många flashbacks från grundskoletiden. Publiken denna kväll var verkligen lite för ung för min smak, förstå mig rätt når jag menar att en äldre publik är roligare att se på konser med. Jag ahr inget emot kids men de är lite för omogna och allmänt jobbiga under såna här omständigheter. Men visst har det sin charm med ungdomar i 14 års ålder som är höga på red bull och adrenalin.

SMK levererade en många hits och fick dansgolvet att gunga. kickade igång kalaset med den legendariska "Övningsköra" sedan fortsatte det i den stilen.

Slagsmålsklubben är lite av vår tids legender inom bip pop och ser verkligen ut som de är tagna ur en gamal film. Mellansnacket var flummigt och facinerande. Synd att inte frontmannen frej var närvarande annars en fet tumme upp hoppas de spelar på en krog nästa gång bara.


Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback