Petter Seander - The Denial Of Me, Myself & I

Min kavajklädde favorit basist har slagit sig ur en låda av murket trä, sprungit över en träskmark och nu sprider sina egna tankar. Han är grym i Anttila och man ser vart han har blivit inspirerad. Det är kalas fin powerpop och sången är suveränt frän!. Jag skulle inte tro att det blir någon jätte hit men det är bra och jag hoppas han får tillräcklig med exponering så han klarar sig iaf.

Du har väl träffat min tvilling, några år äldre och hungrigare? Petter känns lite så. Jag är en grå mus i ett ekorrhjul medans han har gjort och sett sake rjag bara kommer få läsa om i gårdagens tidning. Lyssna nu på Petter på Spotify! / Kim din sjal i motvinden

Kim's Betyg:





Låtlista:

01. Silver Spoon
02. You Don't Know Me
03. This Time Honey I Won't Be So Lame
04. Illusions Never Die
05. Another Whatever
06. If You Go - I'll Go With You
07. Out goes The Darkness
08. Bang, Bang Iäm Dead
09. Trough The Storm
10. Gone Again, Gone Forever


Testa någon av länkarna:

Petter Seander – The Denial Of Me, Myself & I

Petter Seander – The Denial Of Me, Myself & I

Den markerade finns här under:


Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback