Oh My! - 21

Har ni mött er framtida livskamrat utan att denna vetat om det? Inte

Inte jag heller men jag har funnit bandet Oh My! ett Sundsvallsband som har precis det man söker om man dyrkar Strokes och vill ha något nytt melodiöst dansvänligt. Sången påminner även om Julian Casablancas om man lyssnar noga och det gör man ju. jag är väldigt förtjust i just sången som jag tycker lyfter alla låtar extremt. Rösten är unik och låter inte så svenskt, varför nu det skulle vara en nackdel att låta svensk?

min favorit låt efter några lyssningar är titelsåret Twenty One. Kalas bra och sånt jag verkligen sparkar klackarna i taket åt. (Y)

Skivan som heter 21 har inte så många låtar men går i mål på 6 välspelade alster och det är inte så illa med tanke på att det är litet band och inte kommit så långt i karriären än. Keep up the good work! / Kim din pulsådra

Kim's Betyg:





Låtlista:

01. Long Time Ago
02. Twenty One
03. Far Too kind
04. Stay
05. If My Head's Alright
06. Listen


Oh My! – 21

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback