Kristian Anttila - (Live från Raw bar i Eskilstuna 2010-05-14)

Förväntingarna var skyhöga som alltid när det är dags att se husguden Anttila. Och som tidigare möten så gör han mig alldrig besviken. Energin och röjet griper tag i publiken och det blir bara en stund av bekymmerslösa minuter av njutning.

Låtvalen var bra, kul att man fick höra en ny låt som gör att man bara mer längtar till den kommande skivan. Raw är ett relativt bra konsert ställe, det är intimt och man ser väldigt bra vart man än står. Denna kväll var det en rökfylld lokal som bjöd upp till dans. fantastiskt och jag ser redan fram emot nästa möte. / Kim din kattvakt


Kommentarer
Postat av: Astrid

haha alltså nu blir jag rädd. jag beskrev också anttila som min husgud! hur ofta använder man det ordet på en skala?

2010-05-15 @ 16:13:32
Postat av: Kim

Hehee inte så ofta vad jag vet :) men på åtminstonemusik har han en plats bland husgudarna iaf

2010-05-15 @ 18:35:09
Postat av: Astrid

haha gilla. hur många läsare har ni? känns som jag är den enda som kommenterar :V

2010-05-16 @ 18:40:09
Postat av: Kim

heheh jaa kommentarer är inget vi badar i. Vi har en mindre skara läsare men vi älskar er ändå :D

2010-05-17 @ 12:41:25
Postat av: Astrid

:D

2010-05-18 @ 17:20:06

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback