CEO - White Magic

”Förut var världen som ett otäckt kaos, ett horhus, en krigszon eller som en tävling för mig. Nu är den mitt ostron”, sa han i en Pitchforkintervju häromveckan

Eric Berglunds (The Tough Alliance) soloprojekt CEO har vi hintat om förut nu är skivan släppt.

Hur låter det då? självklart känner man igen mycket från TTA men det är ändå nyskapande och behagligt för öronen. Titelspåret White Magic ger mig grymt mycket gåshud och kan inte sluta tycka att låten är genialt mixad.

I CEO har sången fått tagit mer plats än i TTA och det är kul att höra alla roliga ljud som proffsigt mixats in i låtarna. Jag kan bara avrunda med att säga att detta är en mycket bra elektroplatta som jag iaf kommer lyssna mycket på i sommar. / Kim din partyzebra

Kim's Betyg:







Låtlista

01. All Around
02. Illuminata
03. Love And Do What You Will
04. White Magic
05. Oh God, Oh Dear
06. No Mercy
07. Come With Me
08. Den Blomstertid Nu Kommer


CEO – White Magic


Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback