Känn ingen sorg för mig bloggläsare

Hej jaa nu har inte en rad skrivits på 4 dagar. Kan bara svara för mig själv och då är det helt enkelt så att jag inte har haft tid att skriva något. Sen är det ju så att det inte händer så otroligt mycket i musikvälden just nu.

Men jag ska hinta om att i morogn kommer en remix special från min sida! blir som en liten cliff-hanger som du kan se fram emot hehe.

Håkan Hellströms - Känn ingen sorg för mig Göteborg blev framrösta som årtiondets bästa låt av p3:s lyssnare. Jag vet inte om jag skulle säga att den är etta. Det är liksom extremt svårt att sätta en låt, självklart skulle håkan vara med i topp 3 men inte säker på första platsen. Men jag har ju så svårt att bestämma mig så kan vara det hehe / Kim din solstråle i skidbacken

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback