Mejl från Mr Anttila

tut tut!

Lite trött, lite glad och lite stolt är det nu dags att avtäcka ett stort
litet band jag startat som heter Universal Zoo...

Med den ödmjuka ambitionen att rädda världen släpper vi nu vår första låt
som handlar om pandor. En första intervju och länk till låten hittar ni
här:

http://blogg.svt.se/psl/2009/10/20/extra-extra-kristian-anttila-startar-ny-orkester-och-sjunger-om-djur-pa-engelska/


Sen får jag be om ursäkt över att jag ljugit. Men jag visste faktiskt inte
att jag ljög när jag visst ljög och sa att vi gjorde vår sista spelning
för året i Göteborg i augusti. Jag får skylla på min konsertbokare som
ångrar sig fram och tillbaks. Nytt är i varje fall:

2009-10-31 UPPSALA - Norrlands Nation

2009-11-06 KUNGSBACKA - Elektronen invigning (akustisk solo-spelning) -
Gratis entré. Fri ålder.

2009-11-27 VARBERG - T.B.A. (akustisk solo-spelning)


Frukt är godis och djur är kul.

Hejdå! K

Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback