Me my self and my taste

Hej hej detta blir mitt första inlägg på denna fenomenala blogg! Här kommer ni så klart kunna läsa om bra musik och kanske få lite tips på ny musik.

Vem är då jag hmm? jag vill inte avslöja för mycket för att förstöra mystiken om männen bakom orden. Men jag bor i en etta i centrala kungsör är både snus och rökfri, gillar inte pudlar och dricker gärna men inte för ofta. Jag brukar ses som träningsnarkoman. Vilket kanske stämmer till stora delar, iaf mån-fre på helgerna kan jag vara med oberäknelig och hitta på bus eller bara slappa i parken med skön indiepop från uppsalas gränder.

Cristina som känner mig väldit bra brukar säga att Bloc Partys - I still remember är en låt som hon förknippar mig med.
Underbar låt by the way / Kim



Kommentarer

Kommentarer till inlägget:

Namn:
Remember?

Epost:

URL:

Meddelande:

Trackback